[vc_row center_row=”yes” bg_image=”264″][vc_column][vc_column_text]


“Mooie producten verdienen versneden te worden op een prachtige snijplank van Daan Rutjes”

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row center_row=”yes”][vc_column][vc_column_text]

Verzending en Bezorging

Wij verzenden al uw bestellingen met PostNL. Voor een kostenindicatie voor de levering in andere landen, kunt u contact met ons opnemen.

Uw bestelling verzekerd
Voor alle bestellingen die wij verzenden als pakket, moet u tekenen voor ontvangst.
Wij betalen een extra bedrag ter verzekering van uw bestelling hetgeen de vervoerder verplicht om uitsluitend te leveren indien u tekent voor ontvangst.
Deze extra zekerheid dient als extra beveiliging voor de waarborg van uw bestelling.

Levertijd indicatie
Wij hebben geen enkel product op voorraad, omdat het maatwerk betreft.
De levertijd is minimaal zes weken.

Notificaties per e-mail
Omdat wij begrijpen dat het voor u belangrijk is om te weten wanneer uw bestelling daadwerkelijk verzonden is, houden wij u hiervan op de hoogte via e-mail. Als u van ons een notificatie ontvangt dat uw bestelling is
verzonden, dan kunt u er doorgaans vanuit gaan dat PostNL uw bestelling de volgende dag aflevert.
De notificaties per e-mail ontvangt u automatisch.

Uw bestelling online volgen
Omdat wij uw bestelling via PostNL versturen, ontvangt u automatisch per e-mail een unieke code voor uw verzending, waarmee u uw bestelling te allen tijde kunt volgen (Track en Trace).
Op deze manier weet u precies wanneer u uw bestelling bij u thuis, op uw werk, of bij een afhaalpunt kunt verwachten. PostNL heeft een speciale website om uw pakket te volgen; hier kunt u uw pakket volgen, indien u niet thuis was op het moment van bezorging kunt u hier uw niet-thuis-code invullen en een ander adres op afhaallocatie opgeven.

Alternatief bezorgadres
Als u van te voren weet niet in staat te zijn om uw bestelling thuis aan te nemen, kunt u ook een alternatief bezorgadres bij ons achterlaten.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]